понеділок, 6 травня 2013 р.

«Виховуємо корисні звички»




Активна популяризація здорового способу життя, профілактика виникнення шкідливих звичок та наркотичної залежності, пропаганда гігієнічних знань, фізичного та духовного здоров’я є одним з основних напрямків роботи проекту « Академія здоров’я успішної людини», що стартував в центральній районній бібліотеці навесні цього року. За допомогою книг та масових заходів бібліотекарі намагаються популяризувати серед користувачів здоровий спосіб життя, сформувати в них дбайливе ставлення до власного здоров’я. Наш проект передбачає створення широкого доступу дітей і підлітків до джерел інформації з питань здорового способу життя. В ході проекту бібліотекарі тісно співпрацюють з різними спеціалістами та зацікавленими організаціями для формування в дітей свідомого ставлення до збереження свого здоров’я, запобігання шкідливим звичкам.
Саме 24 квітня 2013 року керівники проекту організували зустріч учнів ЗШ №3 з лікарем-наркологом Новоукраїнської ЦРЛ Ткачуком Олександром Дмитровичем під назвою «Виховуємо корисні звички». На початку заходу бібліотекар розповіла присутнім про хід реалізації проекту« Академія здоров’я успішної людини» в нашому місті.
Велике значення у формуванні культури здоров’я та здорового способу життя має інформація, яка так необхідна дітям, що формує вміння і навички щодо власної безпеки, відповідальності за власні необдумані вчинки та їх наслідки. 
Під час заходу старшокласники отримали цікаву інформацію про негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я людини, про корисність ведення здорового способу життя. В обговоренні відчувалось, що учні знають і розуміють, що куріння, алкоголь, наркотики нічого хорошого не дають людині, а лише несуть хворобу. Під час тісного спілкування з лікарем школярі мали змогу висловити свої думки про шкідливі звички та послухати, що про це думають їх ровесники.
Життя і здоров’я – найдорожче, що є у людини, тому підхід до них повинен бути найсерйознішим і ретельно вивченим. А виховання підростаючого покоління слід проводити водночас з формуванням у дітей нетерпимості до таких важких явищ, як алкоголізм, наркоманія, токсикоманія, куріння. Тож ми маємо надію, що такі заходи змусять учнівську молодь задуматись про ціну людського життя і зробити для себе висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар