середу, 9 квітня 2014 р.

Флеш - моб «Здорові батьки – здорові нащадки»


Усім відомо, що здоров'я — найголовніше багатство людини, адже лише здорова людина може почуватися веселою, щасливою,  повною сил та енергії. Найбільше прислів'їв складається саме про здоров'я. "Без здоров'я нема щастя", "Здоров'я не купиш", "Гроші загубив — нічого не загубив, здоров'я загубив — усе загубив". Так, для людини дуже важливо мати міцне здоров'я.
7 квітня – Всеукраїнський день здоров'я.  До цієї дати в Новоукраїнській центральній районній бібліотеці   було проведено  флеш - моб «Здорові батьки – здорові нащадки»(в рамках проекту «Турбота про жінку: впевненість у майбутньому» до дня здоров'я). Мета  флеш - мобу –  покращити знання учнів про здоровий спосіб життя. На зустріч з десятикласниками ЗШ №8 був запрошений спортсмен, футболіст, колишній начальник відділу сім'ї, молоді та спорту Новоукраїнської РДА, міський голова Корінний Олександр Олександрович.  Спілкуючись з учнями під час бесіди він наголосив на те, що   тільки здорова людина може повноцінно працювати і повноцінно відпочивати. Лише здорова людина може здобути освіту, опанувати цікаву професію, принести користь державі, із задоволенням та на повну силу працювати в обраній галузі. Тільки здорова, всебічно розвинена, освічена людина здатна керувати своєю долею та впливати на розвиток своєї країни, саме тому формуванню здоров'я потрібно приділяти багато уваги з самого початку життя. 
На годині здорового способу життя бібліотекар продемонструвала  мультимедійну презентацію «За здоровий спосіб життя». Діти з цікавістю переглядали презентацію з коментуванням   гостя, обговорювали її, спілкувалися , а в кінці заходу  пообіцяли більш старанніше відноситись до свого здоров'я. Фінальним акордом заходу став флеш – моб на якому всі з задоволенням виконували фізичні вправи. Також  учасники заходу  отримали інформацію про Всеукраїнську інформаційну лінію з питань планування сім'ї та репродуктивного здоров'я.
Здоровий спосіб життя повинен усвідомлюватися підлітками як цінність, і бути життєвою потребою. Тільки тоді ці цінності будуть мотивувати правильну поведінку, не тільки у підлітковому віці, але і в майбутньому.



Немає коментарів:

Дописати коментар