понеділок, 2 червня 2014 р.

Інформаційно – просвітницька акція «Дитинства яскравого мить»



В Новоукраїнській центральній районній бібліотеці  відбулася інформаційно – просвітницька акція «Дитинства яскравого мить» з учнями ЗШ №8, присвячена питанню репродуктивного здоров'я і планування сім'ї, в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС, м. Кіровоград) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!» до Міжнародного дня захисту дітей.
 Працівник бібліотеки розповіла про стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні, контрацепцію, як альтернативу небажаної вагітності, а також про реалізацію цього проекту на Кіровоградщині і відкриття інформаційного майданчика «Майбутнє варто планувати!» в центральній районній бібліотеці, яка є партнером ОЖІС в реалізації проекту.
В ході  заходу були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї. Також  учасники з'ясували які є види контрацептивів, зокрема, презервативів, оральних контрацептивів, гормональних пластирів та інших, а бібліотекар більш детально розповіла про дію кожного. Молодь мала змогу прийняти правильні і виважені рішення стосовно свого статевого життя. Всі учасники отримали конверти «Кохання важливе. Захистіть його», які містять брошури «Запланований вибір», «Для закоханих» , «Всеукраїнська інформаційна лінія з питань репродуктивного здоров'я та планування сім’ї», а також жіночі календарики. 
Підводячи підсумки зустрічі, молодь зрозуміла, що тільки свідомо підходячи до збереження репродуктивного здоров’я можна очікувати народження здорового покоління.




Немає коментарів:

Дописати коментар