четвер, 16 квітня 2015 р.

Урок здоров'я '"Ваше здоров’я у Ваших руках"

"Головним скарбом життя є не зėмлі,
що ти завоював,не багатства,
що у тебе в скринях. головним скарбом
 життя є здоров’я,і щоб його зберегти
 потрібно багато про це знати."
( Авіцена)



У кожній державі світу стан здоров’я громадян – це один з основних показників її цивілізованості. Медичні працівники вважають, що понад 70% всіх хвороб у дорослих – наслідок неправильного способу життя в дитячі та молоді роки. І дуже важливо виховувати в молоді активне ставлення до власного здоров’я, розуміння того, що здоров’я – найбільша цінність.
      Саме виховання культури здоров’я молоді було головною темою уроку  "Ваше здоров’я у Ваших руках" для учнів ДНЗ ПТУ № 40. Бібліотекар  ознайомила дітей з визначенням понять "здоров’я" та "здоровий спосіб життя". Говорили і про те, що саме є основними проявами здоров’я, а саме про гармонійний розвиток людини, про самоствердження в суспільстві; що для повноцінного життя необхідно мати певні життєві навички, які сприяють духовному, психічному, соціальному та фізичному здоров’ю, адже вони є
головними складовими здорового способу життя.  Всі присутні разом визначили  залежність здоров’я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок на організм людини.
      Бережіть здоров’я,зміцнюйте і примножуйте його. І пам’ятайте,що здоров’я - найцініший скарб,і від вас залежить,чи зумієте ви зберегти його на довгі роки.

Немає коментарів:

Дописати коментар