четвер, 29 жовтня 2015 р.

Година здоров’я "Здоров'я тіла та душі"


Всім відомо, найцінніше, що є у людини – це здоров'я. Фізична культура, раціональне харчування, загартування, спокійна добра вдача - невід'ємні складові здорового способу життя людини.
В рамках  занять клубу «Підліток»для учнів ДНЗ ПТУ№40було проведено годину корисних порад "Здоров'я тіла та душі". Під час заходу старшокласники отримали цікаву інформацію про негативний вплив шкідливих звичок на здоров’я людини, про корисність ведення здорового способу життя. В обговоренні відчувалось, що учні знають і розуміють, що куріння, алкоголь, наркотики нічого хорошого не дають людині, а лише несуть хворобу.Також під час заходу згадали лікарські рослини, які захищають від різних недуг, овочі та

фрукти, які повинні всі мати на столі повсякденно. З будь-якого віку, при будь-якому захворюванні здоровий спосіб життя може сприяти збільшенню тривалості життя, збереженню протягом довгих років працездатності і творчої активності. На закріплення матеріалу учасники заходу  переглянули відео "14 фактів про здоров'я людини та стимул до здорового способу життя", а також мультимедійні презентації  «Наркотики»та «Куріння».


Життя і здоров’я – найдорожче, що є у людини, тому підхід до них повинен бути найсерйознішим і ретельно вивченим.  А виховання підростаючого покоління слід проводити водночас з формуванням у дітей нетерпимості до таких важких явищ, як алкоголізм, наркоманія, токсикоманія, куріння. Тож ми маємо надію, що такі заходи змусять учнівську молодь задуматись про ціну людського життя і зробити для себе висновки.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар