понеділок, 18 квітня 2016 р.

Інформаційний лабіринт «Знайомий – незнайомий Інтернет»


У наш час дуже поширеними стали новітні технології: комп’ютер сьогодні є майже в кожному будинку. Звичайно, розповсюдженим став і Інтернет. Всесвітня павутина простягнулася скрізь, в неї потрапили і дорослі, і діти…
Інтернет – великий винахід нашого часу. Якщо подумати, коли ще в людини були такі можливості спілкування та отримання інформації, як зараз?

Тож з метою  надання практичної допомоги в користуванні мережею Інтернет,  інформуванню  про різні бази даних за допомогою так званих Web – сайтів, здобуття навиків в користуванні електронною поштою та  пересилки електронних повідомлень з одного комп'ютера на іншій або навіть на цілий ряд комп'ютерів відразу за участю користувачів ІРЦ проведено інформаційний лабіринт «Знайомий – незнайомий Інтернет ».
Інформаційний блок заняття містив інформацію про те, що Інтернет - це гігантське сховище інформації, що об'єднує сотні мільйонів серверів, на яких розміщені мільярди різних сайтів і окремих файлів, які містять різного роду інформацію.. Існують різні прийоми пошуку інформації в Інтернет. Щоб  переглядати інформацію в Інтернет потрібно мати як мінімум одну програму, що називається браузер. Серед найпоширеніших слід відмітити такі браузери, як: Internet Explorer, Opera,  Mozilla Firefox та ін.
Використовуючи отримані знання присутні самі мали можливість створювати пошук за відомою адресою. Необхідні адреси брали із довідників, а знаючи адресу, досить ввести її в адресний рядок Браузера. Також засвоїли, що за допомогою Інтернету можна спілкуватися, читати книжки, дивитися фільми, дізнаватися про щось нове…
На  думку присутніх, Інтернет –  це добрий помічник у всьому, треба лише навчитися сортувати інформацію та не нехтувати живим спілкуванням, заняттями спортом та іншими корисними  справами.
Проведення подібних заходів має велике значення, оскільки вони вкотре демонструють: бібліотека є важливою соціальною інституцією, яка в усі часи була і залишається показником духовного та інформаційного розвитку суспільства.

Немає коментарів:

Дописати коментар