середу, 20 квітня 2016 р.

Урок для дівчат «Дівчина – майбутня жінка, мати»


Клуб «Підліток»

      Підлітковий вік, це один із найцікавіших і дуже важливих періодів у житті – період, коли людина стає дорослою. Під впливом статевих гормонів тіло починає змінюватися. Разом з ним змінюється психіка, бажання, інтереси, захоплення.  Це період, коли в життя входять нові звички і заняття, це період нових зустрічей та знайомств. Але, крім радості, в цей час можна зустрітися і з прикростями та неочікуваними проблемами.
     

   З метою проведення просвітницької роботи з цих та інших питань на базі центральної районної бібліотеки працює  клуб  морально – правового виховання «Підліток».  За участю членів клубу проведено ряд заходів щодо збереження та поліпшення репродуктивного здоров'я молоді та подолання негативних тенденцій демографічної ситуації в Україні.  Нещодавно для учениць  «ДНЗ ПТУ №40 м. Новоукраїнка» відбувся черговий захід в рамках діяльності клубу «Підліток» - урок для дівчат «Дівчина – майбутня жінка, мати». 
   Під час заходу з дівчатами обговорювались питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, безпечних інтимних стосунків, відношення та погляди сучасної молоді на взаємостосунки з протилежною статтю, які спрямовані на зміну ставлення молоді нашого міста до особистого здоров’я.  



  Учасникам заходу була надана можливість отримати коректну, сучасну інформацію щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять.

  Всі учасники заходу отримали  цікаві та корисні інформаційні матеріали: буклети (які надані програмою «Здоров’я жінок України») та листівки з телефонами гарячих ліній установ.

Немає коментарів:

Дописати коментар