четвер, 7 квітня 2016 р.

Година здоров’я "Покоління Next обирає здоров’я "

7 квітня, починаючи з 1950 року, відзначають Всесвітній день здоров’я. 


Новоукраїнська центральна районна бібліотека  з нагоди Всесвітнього дня здоров’я  провела  годину  здоров’я "Покоління Next обирає здоров’я " для учнів ДНЗ ПТУ №40. Учнівській молоді  була представлена інформація щодо складових здоров’я та здорового способу життя. Учасники мали змогу не тільки прослухати інформацію, але і творчо, креативно себе проявити.



Захід  мав за мету популяризацію серед підлітків і молоді здорового способу життя й важливості цих аспектів для стану загального та  репродуктивного здоров’я у майбутньому, сприяння усвідомленню ними необхідності збереження та зміцнення здоров’я, як важливої складової успішного дорослого життя. Вправа "Мозковий штурм" показала, що молодь має своє ставлення до визначення, що таке є здоров’я.


Бібліотекар розповідала про основні чинники здоров’я, негативні наслідки паління, вживання алкоголю та наркотиків. Учні стали активними учасниками творчих, практичних  та інтелектуальних завдань, які  дали можливість усвідомити та звернути увагу на власний спосіб життя, зробити певні висновки. Учасники візуалізували своє бачення щодо здорового способу життя. Завдяки вправі "Скріпка" була проведена аналогія зі здоров’ям людини — порушене здоров’я неможливо повністю відновити і завжди потрібно пам’ятати істину — збереження здоров’я та його профілактика завжди ефективніше, ніж найсучасніше лікування.

              
На завершення години здоров’я у дружній та доброзичливій атмосфері  бібліотекар разом з учнями підсумували те, що потрібно часто  замислюватися про своє здоров’я, щоб  мати змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження  його. 

Немає коментарів:

Дописати коментар