пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

Інформ -зустріч «Репродуктивне здоров’я. Засоби контрацепції»

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, репродуктивне здоров’я - це стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб репродуктивної системи або порушення її функцій.
Одним із найважливіших показників репродуктивного здоров’я, що впливає на демографічну ситуацію в країні, є неможливість виношування вагітності, що стало актуальною проблемою вже протягом багатьох десятиліть, здебільшого як результат значного поширення абортів, захворювань, що передаються статевим шляхом. Профілактика захворювань, викликаних інфекціями, які передаються статевим шляхом, включаючи ВІЛ, сприяє не лише поліпшенню репродуктивного здоров’я жінок, зокрема, зниженню рівня їх безпліддя, а й зменшенню смертності новонароджених, спричиненої наявністю у матері інфекцій, які є причиною виникнення у новонароджених вроджених вад. Покращити репродуктивне здоров’я українців можна завдяки завчасній профілактиці та сучасним методам лікування.
Новоукраїнська центральна  бібліотека спільно з (ОЖІС м. Кіровоград) в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва  реалізує проект  "Турбота про жінку – впевненість у майбутньому." . Саме тому для учнів ДНЗ ПТУ № 40  центральна бібліотека провела  інформ -зустріч «Репродуктивне здоров’я. Засоби контрацепції». Учасники заходу з цікавістю прослухали лекцію, яку підготувала бібліотекар.




Після лекції відбулося обговорення за темою заходу в формі запитання - відповідь, на якому учасники і самі ставили запитання, отримували корисну інформацію, на деякі запитання знаходили відповіді самостійно. На згадку про проект учасниці та учасники отримали пам'ятки та брошурки.

Немає коментарів:

Дописати коментар