четвер, 4 травня 2017 р.

Урок здоров'я «Вибір молоді - здоров'я»


Клуб «Підліток»

У квітні вся  світова спільнота відзначає Всесвітній День здоров’я. Цей День відзначається вже досить давно, починаючи з 1948 року. А щорічне проведення Всесвітнього Дня здоров’я стало доброю традицією починаючи з 1950 року. Свято, що спонукає людей до здорового способу життя, засноване на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.
Саме тому, долучаючись до відзначення  Всесвітнього дня здоров'я на черговому занятті клубу «Підліток» для учнів ДНЗ ПТУ №40 центральна бібліотека  провела уроки здоров’я «Здорові діти – й нація здорова, багата Україна і чудова» та «Вибір молоді - здоров'я».  Головна мета заходів – виховання у молоді турботливого ставлення  до власного здоров’я .



Керівник клубу познайомила учнів з  основними правилами здорового способу життя, складовими якого є гігієна, здорове тіло та харчування. Також було зазначено, щоб рости здоровими і сильними потрібно займатися фізкультурою, проводити  ігри на свіжому повітрі, а найбільше дбати   про своє відношення до здоров'я, до спортивних занять і фізкультури. Присутні також отримали корисну інформацію про шкідливість куріння, алкоголю, наркотиків, їх негативний вплив на організм, про те, як позбавитися цих шкідливих звичок, як зберегти своє здоров'я і зробити своє життя щасливим.


Під час заходу було проведено гру «Дарунок».  В ході гри учні познайомились з  калейдоскопом  корисних порад «Культура здоров’я»,   відповідали на запитання вікторини –гри «Корисні та шкідливі звички», та мали змогу переглянути мультимедійну презентацію «Будь здоровий».

         На жаль, людина сьогодні звикла сподіватися не на захисні сили свого організму, а на могутність медицини. Але академік Амосов стверджував: «Щоб бути здоровим потрібні власні зусилля, постійні і значні. Замінити їх не можна нічим».

Немає коментарів:

Дописати коментар