вівторок, 17 квітня 2018 р.

Урок - здоров′я «Я обираю здоров′я»


Одним з напрямків роботи Новоукраїнської центральної  бібліотеки є активна популяризація здорового способу життя серед жителів місцевої громади, особливо дітей та молоді. Тож з нагоди Всесвітнього дня здоров'я працівники центральної бібліотеки спільно з  лікарем – інтерном Новоукраїнської центральної лікарні Тикулом Сергієм Сергійовичем завітали до філії "Загальноосвітня школа №3" Новоукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 та провели для учнів 7-10-х класів урок - здоров′я  «Я обираю здоров′я».
Як зберегти своє здоров'я на довгі роки? Як бути бадьорим і впевненим у собі, не скаржитись на своє здоров'я, на постійне нездужання? На ці та інші запитання відповідав фахівець  центральної  лікарні Сергій Сергійович.
При спілкуванні  з учнями було обговорено різноманітні питання щодо негативного впливу куріння,  зокрема вплив пасивного куріння на організм, а також важкі та негативні наслідки з життя завзятих курців. Старшокласники мали змогу переглянути декілька відеороликів про шкідливість електронних сигарет та кальяну.
Здоров’я - безцінне надбання не тільки кожної людини, але і всього суспільства. Добре здоров’я, що розумно зберігається і зміцнюється самою людиною, забезпечує їй довге й активне життя. Здоровий спосіб життя повинен усвідомлюватися підлітками як цінність, і бути життєвою потребою. Тільки тоді ці цінності будуть мотивувати правильну поведінку, не тільки у підлітковому віці, але і в майбутньому.


Немає коментарів:

Дописати коментар