четвер, 17 травня 2018 р.

День актуальної проблеми «Я кажу курінню – ні!»


Клуб «Підліток» 

«Люди впускають ворога в свої вуста, і він викрадає їх мозок.
В. Шекспір

  З метою формування у підлітків громади правильного уявлення про здоровий спосіб життя, дбайливого ставлення до свого здоров’я, здоров’я оточуючих, профілактики паління та пияцтва в читальній  залі центральної бібліотеки міста за участі учнів 8 класу Новоукраїнської ЗШ І-ІІІ ст. №4 проведено День актуальної проблеми «Я кажу курінню – ні!».
  Захід підготовлено керівником клубу «Підліток», кліриком церкви протоієреєм Новоукраїнської церкви Св.Олександра Невського Олександром Татаровим та виконавчим директором громадської організації  Новоукраїнського міського військово – патріотичного клубу «Відвага» Сергієм Скороходом, які спільними зусиллями намагались донести старшокласникам, що шкідливі звички і школяр несумісні речі.

Спілкування супроводжувалося освітньо-пізнавальним відео про шкідливість тютюнопаління, кальяну та таких популярних серед молоді електронних сигарет, алкоголю на організм людини.
Учасники заходу мали змогу ознайомитись з літературою, матеріалами з періодичних видань із фонду бібліотеки, представленими на книжково – ілюстративній виставці – застереженні «Зупинись: небезпечно!».
Про шкоду паління та алкоголю говорять багато. Проте неспокій учених, лікарів, педагогів, викликаний поширенням цих згубних звичок, зростає, оскільки поки що значна кількість людей не вважають їх за шкідливі для здоров’я. Результати досліджень свідчать про те, що багато людей набули цих звичок у підлітковому віці. Тиск з боку товаришів  і бажання бути схожими на дорослих спонукають молодих людей до паління та вживання спиртних напоїв.
Всім нам потрібно пам’ятати: здоров’я, радість, життя і щастя – в руках кожної людини!

Немає коментарів:

Дописати коментар