понеділок, 15 квітня 2013 р.

Проект «Академія здоров'я успішної людини»




“Здоров’я – це нічого, але все без здоров’я - ніщо”. Такий афоризм дійшов до нас ще з давніх часів. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації.
Cьогодні особливо гостро стоїть проблема виховання здорової молодої людини. Ми добре знаємо, що здоров’я – найбільша людська цінність, яку на жаль багато людей починає цінувати та берегти, вже втративши значну частину цього скарбу. Сприяння виховання в молоді дбайливого ставлення до свого здоров’я – це основний напрямок роботи Проекту «Академія здоров'я успішної людини».
11 квітня 2013 року в читальній залі центральної районної бібліотеки відбулося чергове засідання проекту. В ході реалізації проекту «Академія здоров'я успішної людини» працівники бібліотеки проводять зустрічі з різними відомими людьми, що пов'язали своє життя зі спортом та здоровим способом життя. Тому на чергову зустріч проекту був запрошений міський голова Корінний Олександр Олександрович, який розповів учням старших класів ЗОШ № 6 про своє ставлення до здоров’я, до спортивних занять і фізкультури, відповів на запитання юнаків і дівчат про свої досягнення у спортивній кар’єрі. Але головним у його розповіді було бажання передати дітям настанову на здоровий спосіб життя та прагнення до перемоги в усьому.
В ході заходу міський голова подарував бібліотеці книгу Анатолія Ковирьова «Спортивні зірки Новоукраїнщини», яка містить інформацію про спортивні досягнення наших земляків-новоукраїнців. Також кожен учасник зустрічі отримав від Олександра Олександровича буклет «Відомі постаті міста Новоукраїнки». Буклет про наших земляків, Почесних громадян міста Новоукраїнка, Героїв Соціалістичної праці, кавалерів бойових орденів та ін.
Під час зустрічі бібліотекарі акцентували увагу на тому, що здоров’я людини залежить не тільки від лікувально-профілактичних заходів медичних закладів, а перш за все – від дбайливого ставлення людини до свого здоров’я, вміння використовувати резервні сили свого організму та природні засоби. А для тих учнів, які бажають самостійно вдосконалювати своє здоров’я та вести здоровий спосіб життя бібліотекарі рекомендували звернути увагу на матеріали книжкової виставки розробленої для проекту «Академія здоров'я успішної людини».
Ми дуже хочемо, щоб молодь більше дізнавалася про значні спортивні досягнення наших земляків. Вони дають гарний приклад для наслідування нашому сучасному поколінню.
Здоровий спосіб життя повинен усвідомлюватися підлітками як цінність, і бути життєвою потребою. Тільки тоді ці цінності будуть мотивувати правильну поведінку, не тільки у підлітковому віці, але і в майбутньому.
А ми, бібліотекарі, завжди у творчому пошуку активних форм і методів роботи на допомогу популяризації здорового способу життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар