пʼятниця, 13 вересня 2024 р.

Ти в серці вічна і єдина, моя маленька Батьківщина

З нагоди відзначення 254-ї річниці утворення міста Новоукраїнка та 9-ї річниці створення Новоукраїнської міської територіальної громади, міська центральна бібліотека, за участю учнів ДНЗ ПТУ №40 м. Новоукраїнка, провела краєзнавчий екскурс "Ти в серці вічна і єдина, моя маленька Батьківщина". Сторінки слайд – презентації "Новоукраїнщина моя від А до Я" познайомили учнівську молодь з сторінками історії рідного міста, етапами його розвитку, видатними земляками та їх внеском у його розвиток. В рамках заходу бібліотекар презентувала молоді краєзнавчі видання із фонду центральної бібліотеки, які представлені на книжковій виставці "Земле моя, рідний мій краю".
Захід проведено у межах кроссекторального проєкту, що реалізується Благодійним фондом "Безпечне майбутнє" за фінансової підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та уряду Німеччини через німецький державний банк розвитку KfW.
#Unicef #Батьківськівський_клуб
#Благодійний_фонд_Безпечне_майбутнє
#Культура_Новоукраїнської_ТГ
#Новоукраїнська_центральна_бібліотека
#Публічнібібліотеки_Кіровоградщи

Немає коментарів:

Дописати коментар