понеділок, 2 травня 2022 р.

ПОЕЗІЯ ВІЛЬНИХ. ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА! ГЕРОЯМ СЛАВА!

 


Каріна Котвінська

Мій Любий Господи, молю Тебе, благаю

За мужніх воїнів, що Маріуполь захищають,

Ціною власного життя, стоять відважно до кінця,

Надія наша на Творця, молитва в небо відліта.

Молюся, Господи Святий, Своїм щитом Ти їх прикрий,

Пошли їм ангелів з небес, допоможи нести їм хрест.

Нехай молитва, що зліта, від куль ворожих захища,

На крилах віри я лечу, за наших хлопців я молю.

Скріпи їх, Господи Святий, росою з неба їх омий,

Дай силу їм, в бою скріпи, спасіння їм з небес пошли.

За них молюся, Боже, я... За них благає вся земля,

Допоможи, рятуй, спаси! Іде на них орда пітьми...

Та вірю я, що можеш ВСЕ і ця орда таки впаде!

А наші хлопці все ж встоять і Маріуполь захистять,

Бо славні воїни вони, а на чолі із ними Ти!

З вірою в Бога.

Немає коментарів:

Дописати коментар