середу, 10 квітня 2013 р.

Урок здоров’я «Збережи здоров'я на все життя»


На сучасному етапі розвитку суспільства проблема здоров'я підлітків та молоді є пріоритетним завданням державної політики. Сформовані демографічні умови в Україні вимагають вжиття дієвих заходів щодо збереження репродуктивного потенціалу населення, особливо підлітків та молоді. Саме цій темі було присвячене чергове планове заняття, під назвою «Збережи здоров'я на все життя» з учнями «ДНЗ ПТУ №40 м. Новоукраїнка» щодо питань репродуктивного здоров'я і планування сім'ї, в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС, м. Кіровоград) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!», співреалізатором якого є наша  центральна районна бібліотека.     Під час зустрічі бібліотекарі говорили  про поняття «здоров’я», його складові. Присутні обговорювали питання  щодо збереження репродуктивного здоров’я та формування  відповідального ставлення до власного здоров’я. Також учні дізналися які є види контрацептивів, зокрема, презервативів, оральних контрацептивів, гормональних пластирів та інших, а бібліотекарі більш детально розповіли про їх дію на організм людини. Після перегляду відеофільму «Репродуктивне здоров'я молоді» учні взяли участь в обговоренні питань щодо репродуктивного здоров’я. Присутні зрозуміли, що недотримання здорового способу життя негативно впливає на репродуктивне здоров'я і як наслідок, виникають проблеми демографічного розвитку та кризових проявів у функціонуванні сім'ї. На закінчення заходу бібліотекарі роздали учням освітні матеріали, що містять інформацію про репродуктивне здоров’я.
Тільки вирішивши проблему здоров'я молоді, яка вступає в репродуктивний вік, можна очікувати народження здорового покоління.
 
 



Немає коментарів:

Дописати коментар