четвер, 6 червня 2013 р.

Інформ -зустріч «Репродуктивне здоров’я . Засоби контрацепції»

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, репродуктивне здоров’я - це стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб репродуктивної системи або порушення її функцій. Одним із найважливіших показників репродуктивного здоров’я, що впливає на демографічну ситуацію в країні, є неможливість виношування вагітності, що стало актуальною проблемою вже протягом багатьох десятиліть, здебільшого як результат значного поширення абортів, захворювань, що передаються статевим шляхом. Профілактика захворювань, викликаних інфекціями, які передаються статевим шляхом, включаючи ВІЛ, сприяє не лише поліпшенню репродуктивного здоров’я жінок, зокрема, зниженню рівня їх безпліддя, а й зменшенню смертності новонароджених, спричиненої наявністю у матері інфекцій, які є причиною виникнення у новонароджених вроджених вад.
 
Покращити репродуктивне здоров’я українців можна завдяки завчасній профілактиці та сучасним методам лікування. Таку роботу необхідно проводити починаючи з шкільного віку.Саме тому центральною районною бібліотекою було проведено інформ-зустріч «Репродуктивне здоров’я . Засоби контрацепції» в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС, м. Кіровоград) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!», присвячений питанню підготовки молоді до сімейного життя, пропаганди здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я. Під час проведення заходу були переглянуті документальні фільми про зародження нового життя, аборт, ВІЛ/СНІД.
Також було обговорено питання, які найбільше турбують молодих людей, а саме щодо протидії захворюванням, що руйнують репродуктивну функцію людини та різні види контрацептивів. Також всі присутні отримали брошури «Запланований вибір», «Для закоханих», щодо репродуктивного здоров`я.Покращити репродуктивне здоров’я українців можна завдяки інформуванню молоді, щодо завчасної профілактики, здорового способу життя та сучасних методів лікування. 

Немає коментарів:

Дописати коментар