четвер, 18 травня 2017 р.

Інформ - бесіда «Що ми знаємо про репродуктивне здоров'я»?

Обласна інформаційна служба з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС) в рамках Програми «Здоров’я жінок України» реалізує проект „Турбота про жінку – впевненість у майбутньому”.
Програма «Здоров’я жінок України» - це  Програма  Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), яка впроваджується Інститутом досліджень і тренінгів імені Джона Сноу в партнерстві з Фондом «Здоров’я жінки та планування сім’ї» - українською неурядовою організацією, що працює в сфері планування сім’ї та репродуктивного здоров’я та є членом Міжнародної федерації планування сім’ї.
Мета програми - сприяти збереженню репродуктивного здоров’я підлітків, жінок та пар України шляхом покращення використання сучасних та ефективних методів контрацепції як альтернативи непланованій вагітності та абортам.
Новоукраїнська центральна бібліотека  тісно  співпрацює  з ОЖІС та проводить також заходи з даного напрямку. Саме тому з метою проведення цілеспрямованої інформаційно-просвітницької кампанії та підвищення рівня знань щодо збереження репродуктивного здоров’я серед громадян м. Новоукраїнки, насамперед серед учнівської  молоді для жителів міста  працівниками бібліотеки проведено  інформ - бесіду «Що ми знаємо про репродуктивне здоров'я?». Спілкування відбулося режимі «запитаня – відповідь»  з таких питань, як:
-         поширення та популяризація серед жінок надійних джерел інформації і нових послуг, що надаються у сфері репродуктивного здоров’я і планування сім’ї; 
-         формування відповідального ставлення до збереження власного репродуктивного здоров’я;
-         розширення мережі співпраці, у тому числі зі спеціалізованим медичним закладом ;
Серед учасників заходу бібліотекарі розповсюдили інформаційні  матеріали – буклети, пам’ятки, календарики.



 Даний проект  має багато переваг, адже  підлітки, молоді люди, подружні пари фертильного віку на основі наданої інформації матимуть змогу приймати правильні і виважені рішення стосовно збереження власного репродуктивного здоров’я.

Немає коментарів:

Дописати коментар