суботу, 17 травня 2014 р.

«Контрацепція: ефективно, практично, надійно»


Година корисних порад та інформаційно-просвітницька акція

За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров"я, репродуктивне здоров"я - це стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб репродуктивної системи або порушення її функцій.
Таким чином, репродуктивне здоров"я означає можливість задовільного та безпечного сексуального життя, здатність до відтворення та можливості вирішувати, коли і як часто це робити. Це, вочевидь, передбачає право чоловіків та жінок на інформацію та доступ до безпечних, ефективних, доступних за ціною та прийнятнихметодів планування сім"ї та інших обраних ними методів регулювання народжуваності.
В приміщенні ДНЗ ПТУ №40 була проведена година корисних порад та інформаційно-просвітницька акція «Контрацепція: ефективно, практично, надійно» в рамках реалізації проекту "Турбота про жінку - впевненість у майбутньому" до тижня планування сім'ї. Метою проведення даного заходу було привернення уваги громадськості до проблематики планування сім’ї репродуктивного здоров’я.
Бібліотекарі інформували молодь  щодо репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, надавали інформацію, яка допоможе їм прийняти життєво важливі рішення щодо власного здоров’я та здоров’я тих, кого вони люблять.  Також було згадано, що серед чинників, які впливають на репродуктивне здоров'я значне місце займає ВІЛ-інфекція та захворюваність на СНІД. Про те, як захистити себе від ВІЛ/СНІДУ, про шляхи передачі ВІЛ-інфекції повідомили бібліотекарі. Також вони наголосили, що усі бажаючі конфіденційно та анонімно можуть зателефонувати на безкоштовну Всеукраїнську  інформаційну лінію 0 800 50 27 57  з питань планування сім'ї та репродуктивного здоров'я   або ж зайти на сайт www.planA.org.ua.
Всі присутні отримали конверти «Кохання важливе. Захистіть його», які містять брошури «Запланований вибір», «Для закоханих» , «Всеукраїнська інформаційна лінія з питань репродуктивного здоров'я та планування сім’ї», а також жіночі календарики.
Покращити репродуктивне здоров’я українців можна завдяки завчасній профілактиці, здоровому способу життя та сучасним методам лікування. Однак найважливіше – це бажання людей реалізуватися в дітях і розуміння, що багато дітей – це справді престижно.

Немає коментарів:

Дописати коментар