понеділок, 29 вересня 2014 р.

Вулична акція: автограф – сесія «Ми за безпечне материнство»


Репродуктивне здоров’я – це можливість зачати, виносити і народити здорову дитину. Його збереження – завдання і жінки, і чоловіка.
За визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я, репродуктивне здоров’я - це стан повного фізичного, розумового і соціального благополуччя, а не просто відсутність хвороб репродуктивної системи або порушення її функцій. Одним із найважливіших показників репродуктивного здоров’я, що впливає на демографічну ситуацію в країні, є неможливість виношування вагітності, що стало актуальною проблемою вже протягом багатьох десятиліть, здебільшого як результат значного поширення абортів, захворювань, що передаються статевим шляхом.
Профілактика захворювань, викликаних інфекціями, які передаються статевим шляхом, включаючи ВІЛ, сприяє не лише поліпшенню репродуктивного здоров’я жінок, зокрема, зниженню рівня їх безпліддя, а й зменшенню смертності новонароджених, спричиненої наявністю у матері інфекцій, які є причиною виникнення у новонароджених вроджених вад.
В рамках Всеукраїнського  тижня планування сім’ї та збереження репродуктивного здоров’я, що проходив  з 22 по 26 вересня, Новоукраїнська центральна районна бібліотека  провела вуличну  акцію: автограф – сесію «Ми за безпечне материнство» в рамках реалізації проекту Обласної інформаційної служби з актуальних питань жіноцтва (ОЖІС, м. Кіровоград) «Турбота про жінку – впевненість у майбутньому!».Захід був присвячений питанню

підготовки молоді до сімейного життя, популяризації здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я громади. Акція була проведена на фасаді ЦПК « Ювілейний».  Жителі та гості міста мали змогу ознайомитися з  матеріалами виставки стосовно репродуктивного здоров’я, контрацепції та отримати  цікаві і корисні інформаційні матеріали: буклети (які надані програмою «Здоров’я жінок України»)та брошури «Запланований вибір», «Для закоханих» ,  листівки з телефонами гарячих ліній установ та ін. В ході  акції







були обговорені питання репродуктивного здоров’я і планування сім’ї, використання сучасних та ефективних методів контрацепції, спрямовані на зміну ставлення громади нашого міста до особистого здоров’я. Розуміючи важливість обговорених питань акції всі учасники висловили свої побажання стосовно репродуктивного здоров'я залишивши автографи з коментарями на фліп-чарті. Ця акція стала ще одним кроком на шляху до збереження  здоров’я населення нашого міста.



І головне , потрібно пам’ятати, що вибір методу контрацепції в значній мірі визначається тим , наскільки він ефективний у попередженні небажаної вагітності , що для ряду методів , у свою чергу , залежить не лише від ступеня захисту , який забезпечують методи , але також і від того , наскільки систематично і правильно вони застосовуються.

Немає коментарів:

Дописати коментар